Dołączając do naszej organizacji będziesz odpowiedzialny za:
- Zarządzanie Oddziałami w Regionie (Łomża, Zambrów, Wysokie Mazowieckie)
- Analizowanie wyników operacyjnych i finansowych oddziałów oraz wyciąganie wniosków
- Wprowadzanie działań mających na celu poprawę wydajności i efektywności operacyjnej.
- Realizację Strategii Zarządu
- Kontrolę i Optymalizację Kosztów, w tym odpowiedzialność za wyniki oraz prawidłowe funkcjonowanie placówek na terenie Regionu)
- Dbanie o wysoką jakość obsługi pasażerów poprzez zapewnienie Jakości Świadczonych Usług Transportu publicznego
- Nadzór nad Bezpieczeństwem i Zgodnością z Przepisami
- Raportowanie bieżących tematów
- Zapewnienie Jakości Świadczonych Usług
- Dbałość o wizerunek firmy
- Reprezentowanie firmy wobec instytucji zewnętrznych (m.in. Współpraca z Jednostkami Samorządu Terytorialnego)
- Zarządzanie i Koordynowanie Pracy Pracowników Działów
- Nadzorowanie i wspieranie pracowników oddziałów w realizacji ich zadań. Zarządzanie rozwojem pracowników
Nasze wymagania
- Wykształcenie Wyższe kierunkowe (Zarządzanie, Logistyka, Transport lub pokrewne)
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu personelem, preferowane w firmie usługowej
- Skuteczność i efektywność działania
- Strategiczne myślenie
- Proaktywność i inicjatywa
- Umiejętność rozumowania przyczynowo skutkowego i wyciąganie trafnych wniosków
- Dokładność
- Odpowiedzialność
- Samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
- Wysoka kultura osobista
To oferujemy
- Pracę w stabilnej firmie z ponad 70-letnią tradycją.
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Premię regulaminową.
- Wsparcie finansowe – opłaty do wczasów pod gruszą, świadczenia z ZFŚS.
- Płatny program poleceń pracowniczych.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kwalifikacje.
- Rabat na posiłki w przydworcowych punktach gastronomicznych w Białymstoku.
- Zniżki na przejazdy – bilet ulgowy dla Ciebie i Twojej rodziny.