Reklamacje
Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i jednocześnie przepraszamy, jeśli coś nie spełniło Państwa oczekiwań. Zależy nam, aby każda podróż była komfortowa i satysfakcjonująca, dlatego bardzo poważnie podchodzimy do każdej zgłaszanej uwagi.
Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, który pozwoli nam dokładnie przeanalizować sytuację i podjąć odpowiednie kroki. Zapewniamy, że każda reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie, a Państwo otrzymają szczegółową odpowiedź dotyczącą zgłoszonego problemu.
Dziękujemy za Państwa zaufanie i pomoc w doskonaleniu naszych usług. Razem możemy sprawić, że podróżowanie z nami będzie jeszcze lepsze!
Co możesz zrobić jeśli nie satysfakcjonuje Cię rozpatrzona przez nas reklamacja?
Podróżny może złożyć reklamację dotyczącą jakości świadczonych usług, niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu z zachowaniem poniższych wytycznych:
1. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym na podstawie Prawa przewozowego lub przepisów wydanych w wykonaniu tej ustawy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przewozu albo gdy uprawniony nie zgadza się z treścią wezwania do zapłaty otrzymanego od Przewoźnika, przysługuje po bezskutecznym wyczerpaniu drogi reklamacji.
2. Reklamację, o której mowa w punkcie 1, uważa się za bezskuteczną, jeżeli Przewoźnik nie zapłacił dochodzonych należności w terminie 3 miesięcy od dnia doręczenia reklamacji.
3. Reklamację, o której mowa w punkcie 1, składa się w formie pisemnej i powinna ona zawierać:
- nazwę i adres siedziby Przewoźnika,
- imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) uprawnionego albo podróżnego,
- załączoną kopię dokumentu dotyczącego zawarcia umowy przewozu lub dane pozwalające Przewoźnikowi ją jednoznacznie zidentyfikować,
- uzasadnienie reklamacji,
- kwotę roszczenia (oddzielnie dla każdego dokumentu przewozowego),
- numer rachunku bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności,
- podpis uprawnionego lub podróżnego.
4. Do reklamacji, o której mowa w punkcie 1, powinny być dołączone, odpowiednio do przedmiotu roszczenia, dokumenty dotyczące rodzaju i wysokości roszczenia, w tym poświadczające uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.
5. Przewoźnik ustanawia następujące jednostki właściwe do załatwiania reklamacji, o której mowa w punkcie 1:
- jednostki w Łomży, Zambrowie, Wysokim Mazowieckiem (reklamacje co do Zakresu Działania „Region Południowy”),
- jednostki w Siemiatyczach oraz Bielsku Podlaskim ( reklamacje co do Zakresu Działania „Region Wschodni”),
- jednostki w Augustowie, Suwałkach, Olecku (reklamacje co do Zakresu Działania „Region Północny”),
- jednostki w Białymstoku oraz Grajewa (reklamacje co do Zakresu Działania „Region Centralny”).