Reklamacje

Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i jednocześnie przepraszamy, jeśli coś nie spełniło Państwa oczekiwań. Zależy nam, aby każda podróż była komfortowa i satysfakcjonująca, dlatego bardzo poważnie podchodzimy do każdej zgłaszanej uwagi.

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, który pozwoli nam dokładnie przeanalizować sytuację i podjąć odpowiednie kroki. Zapewniamy, że każda reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie, a Państwo otrzymają szczegółową odpowiedź dotyczącą zgłoszonego problemu.

Dziękujemy za Państwa zaufanie i pomoc w doskonaleniu naszych usług. Razem możemy sprawić, że podróżowanie z nami będzie jeszcze lepsze!

    Do kogo kierujesz reklamacje?

    Bilet (kopię dokumentu dotyczącego zawarcia umowy przewozu)

    Jeżeli brak to wpisz dane pozwalające nam jednoznacznie zidentyfikować podróż

    Uzasadnienie reklamacji (dlaczego składasz reklamację)

    Roszczenie
    Zwrot pieniędzyWypłata odszkodowania

    Dodatkowy opis roszczenia (jeżeli chcesz sprecyzować)

    Numer rachunku bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności

    Co możesz zrobić jeśli nie satysfakcjonuje Cię rozpatrzona przez nas reklamacja?

    Podróżny może złożyć reklamację dotyczącą jakości świadczonych usług, niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu z zachowaniem poniższych wytycznych:

    1. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu sądowym na podstawie Prawa przewozowego lub przepisów wydanych w wykonaniu tej ustawy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przewozu albo gdy uprawniony nie zgadza się z treścią wezwania do zapłaty otrzymanego od Przewoźnika, przysługuje po bezskutecznym wyczerpaniu drogi reklamacji.

    2. Reklamację, o której mowa w punkcie 1, uważa się za bezskuteczną, jeżeli Przewoźnik nie zapłacił dochodzonych należności w terminie 3 miesięcy od dnia doręczenia reklamacji.

    3. Reklamację, o której mowa w punkcie 1, składa się w formie pisemnej i powinna ona zawierać:

    1. nazwę i adres siedziby Przewoźnika,
    2. imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) uprawnionego albo podróżnego,
    3. załączoną kopię dokumentu dotyczącego zawarcia umowy przewozu lub dane pozwalające Przewoźnikowi ją jednoznacznie zidentyfikować,
    4. uzasadnienie reklamacji,
    5. kwotę roszczenia (oddzielnie dla każdego dokumentu przewozowego),
    6. numer rachunku bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności,
    7. podpis uprawnionego lub podróżnego.

    4. Do reklamacji, o której mowa w punkcie 1, powinny być dołączone, odpowiednio do przedmiotu roszczenia, dokumenty dotyczące rodzaju i wysokości roszczenia, w tym poświadczające uprawnienia do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów.

    5. Przewoźnik ustanawia następujące jednostki właściwe do załatwiania reklamacji, o której mowa w punkcie 1:

    • jednostki w Łomży, Zambrowie, Wysokim Mazowieckiem (reklamacje co do Zakresu Działania „Region Południowy”),
    • jednostki w Siemiatyczach oraz Bielsku Podlaskim  ( reklamacje co do Zakresu Działania „Region Wschodni”),
    • jednostki w Augustowie, Suwałkach, Olecku  (reklamacje co do Zakresu Działania „Region Północny”),
    • jednostki w Białymstoku oraz Grajewa  (reklamacje co do Zakresu Działania „Region Centralny”).